امروز قصد داریم تا در ادامه مقاله قبلی در مورد بخش دوم مدیریت ارتباط با مشتری CRM موارد و نکات تکمیلی را بیان کنیم تا بیشتر با این مفهوم کاربردی که باعث پیشرفت و ارتقا بسیاری از کمپانی ها شد... بیشتر بدانید
در این مقاله قصد داریم تا به 4 جنبه مهم در بخش اول مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بپردازیم پس با بخش کسب و کار ما همراه باشید. اثر بخشی یه سیستم CRM هنگامی صورت میگیرد که: هدف و ساختار عملکردی... بیشتر بدانید
دیدگاههای اخیر
حمید افتخاری در: جاهای دیدنی تایلند (بانکوک، پاتایا و پوکت)
بدنبال سفرم به تایلند اولین بخش از گزارش ویدیویی ام که در باره بانکوک ...
رضا در: بازاریابی نوین، دیجیتال مارکتینگ یا نتورک مارکتینگ؟
خیلی ممنون از مطلب خوبتون ...
فرهاد فروزش در: چند جاذبه گردشگری زیبای مغولستان
به قول یکی از دوستان همه جای دنیا زیباست... حتی اتیوپی! ...
سینا در: چند جاذبه گردشگری زیبای مغولستان
سلام مطلب واقعا فوق العاده ای بود... فکر نمی کردم مغولستانی که اصلا ا ...